torsdag 15. april 2010

Piknik med jentene

Jeg innser at det plutselig ble mange poster om mat, men jeg tror det er fordi jeg har så mye å gjøre for tiden at jeg kan ikke være sosial uten å i tillegg spise (har ikke tid til å gjøre færre enn to ting av gangen...). Denne gangen var det i anledning vår og at Dolly har kommet ut at Ane og Kaja inviterte meg og Dolly på piknik. Vi møttes på skolen og kjørte til Ringve. Der er det botanisk hage med et fint arboret (utstilling av trær) som passer akkurat perfekt for biologer som oss. Det begynte å regne så vi måtte sette oss under en klynge med tette nåletrær (enfrøbladinger) for ikke å drukne, noe som fungerte utmerket.

Her er Ane og Kaja

Alle skulle ha med seg spesielt lekker matpakke, Kaja hadde laget salat og hadde baguetter. Jeg hadde eggerøre på brødskivene mine, men Ane hadde laget kanelsnurrer

Kaja hadde i god piknikånd tatt med en helt fantastisk organisk, usilt eplejus som ble drukket av stetteglass, som seg hør og bør.

Det ble litt kaldt der ute, men jeg hadde med termos og te og kakao vi kunne varme oss på. Allikevel var det deilig med moden melon.

Vi koste oss veldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?