fredag 16. april 2010

Telefon

Hvor lenge hadde du klart deg uten telefon?

For meg har det veldig mye å si når, hvor og hvordan. Om alle vet at jeg kommer til å være utenfor dekning i tre uker, så vet alle at de ikke så tak i meg også og da gjør det ikke så mye. Eller om det ikke er så lenge, feks en dag eller kanskje to. Jeg kommuniserer ikke mye hver dag hele tiden, så jeg tror ikke noen hadde lagt merke til at jeg ikke sa hei en dag. En annen ting er om man ikke har telefon i feriene. Når det er sommerferie feks så har du ikke behov for å ringe så mange hele tiden og da overlever man fint uten mobiltelefon en stund.

MEN!

Telefonen min skrudde seg av etter at jeg var på tur sist helg (natt til søndag) og ville ikke skru seg på igjen. Jeg kom meg ikke til Elkjøp før igår (torsdag) og det var ikke bra å være uten telefon. Jeg har masse gruppearbeid nå og det er folk som skal møtes og avtale ting og slikt. I tillegg ville folk være sosiale, låne bøker, trene og slikt. Jeg hadde også fått tilbud om hybel som jeg måtte svare på innen noen få dager og noen hadde spurt meg om jeg kunne jobbe en dag og så visste jeg ikke om det så jeg kunne ikke si ja :(

Det var veldig godt å få telefon igjen! Så håper jeg bare at det går på garantien og at jeg slipper å betale for reparasjonen for telefonen min. Og at det går fort, selvøflgelig ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?