torsdag 3. juni 2010

Kos i parken


På en solfylt dag i Oslo gjør det ingenting å ha venner som bor slik at du bare trenger å gå ned trappa i bygården og over veien for å være i parken. På søndag var både jeg og bestevennen min Alexander i Oslo for en gangs skyld og vi fikk med oss Tone og Ola ut i parken.
Ola har alltid pikniksett stående parat, så vi koste oss på pleddet, spilte kubb

Som dere ser er det mye god kasteteknikk ute og går ;) Jeg har aldri spilt kubb før, men synes det var veldig morro. Dessuten var Ola veldig flink så vi knuste Tone og Alexander...
Plutselig kom en brannbil rullende over gresset og da innså vi at det kom sinnsvakt mye røyk ut av en søppelkasse. Jeg vet ikke helt hvorfor folk kaster engangsgriller i søppelkassa. Engangsgriller er veldig varme og det er ganske mye rart som kan ta fyr i en søppelkasse. Og på et vis gjør det jo ikke noe at det brenner i en søppelkasse om den står helt for seg selv, men om et tre eller et hus tar fyr så har man et lite problem...

Jeg koste meg veldig i Oslo, det var fantastisk vær og jeg gikk rundt omtrent sånn hele helga:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?