tirsdag 5. oktober 2010

Konsertplaner

Studentersamfundet i Trondheim feirer 100 år i gamet i 2010 og feiringen startet 1. oktober, dvs fredag som var. Krompen var på besøk og det er blitt laget en festforestilling basert på Knutsen og Ludvigsens sanger som heter Hei, ny dag! Den offisielle feiringen varer til den 10. oktober og i løpet av den tid har de masse festmøter, konserter og i det hele tatt.

Ofte synes jeg det kulturelle tilbudet i Trondheim er litt puslete så derfor må jeg jo benytte meg av denne eksplosjonen av tilbud som er denne uka. Planen for uka er derfor:

onsdag 6.
18.00 kleskolleksjonsvisning på Agape i sentrum
21.00 Strindens Promenadeorkester
22.30 Kings of Convenience

torsdag 7.
20.30 Candiss
22.30 Lars Vaular

fredag 8.
20.00 Hei, ny dag!

lørdag 9.
20.00 Knauskoret
22.30 Studentersamfundets symfoniorkester og Pirum

Dette kommer til å bli en knall uke! Jeg har gledet meg en stund allerede og nå har jeg til og med klart å lure med meg folk på alle konsertene, så da blir det øl, musikk og kultur i en herlig røre. Neste uke blir det tilbake til vanliglivet igjen. Men det går jo greit når man har fått ristet litt løs. Nå er det bare 8 uker igjen til eksamen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?