mandag 15. mars 2010

Trening

Trening er noe jeg aldri har gjort regelmessig, mest fordi jeg har hatt masse annet å gjøre. Da jeg kom til Trondheim begynte jeg å klatre og plutselig hadde jeg funnet en treningsform som var så morsom at jeg ikke tenkte på at jeg trente og at det var slitsomt. Men for å klatre må man være to.

Mitt store problem er at det er litt for tiltak å komme seg ut og trene og jeg har ingen som jeg kan klatre fast med. Jeg savner det veldig.

Jeg har prøvd å ikke spise for mye og å spise foruftig, men selv om jeg prøver å spise lite så blir jeg rund. Den eneste måten å holde seg slank på er å trene, regelmessig.

Jeg håper at når jeg flytter vil det være greiere å trene fordi jeg bor nærmere treningssenteret, men det er fremdeles et halvt år til jeg kommer til å merke noe til det så jeg må gjøre noe nå. NÅ! Men jeg har så lite tiltakslyst fordi jeg har altfor mye skole jeg skulle gjort.

Det er på tide jeg tar tak og kommer igang. Det hadde vært magisk om Karsten kunne blitt med meg på trening, men han vil ikke. Og Ane bor så nærme at hun kan bare stikke raskt hjemom (dessuten vil hun aldri være med opp på Dragvoll). Blæ. Jeg må finne en løsning, for snart passer ikke klærene mine lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?