lørdag 22. mai 2010

Til mamma

Og så har jeg et bilde til mammaes min:
Det er fra XKCD, en utrolig nerdete tegneserie ute på verdensveven/ Det Store Internettet, som mange sikkert kjenner til.

Det er ikke så ofte de har med biologihumor og det er ganske mange vitser jeg ikke skjønner (fysikk og programmering er ikke det jeg kan mest om), men det er mye fint der.

Denne er til mamma fordi hun er RÅ på dataspill (og antageligvis grunnen til at Bror er fullstendig hekta) og har spilt mye tetris gjennom min oppvekst. Jeg er sikker på at hun vil le av den akkurat slik jeg gjorde.

(Dessuten viser bildet litt hvordan det er å holde på med biologi, verden er rund og de matematiske teoriene er firkanta og biologer er dem som får til å spille tetris allikevel.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?