fredag 7. januar 2011

Nyttår, jul og lagringsplass

Det er snart ikke juleferie lenger, det har vært nyttår og magisk nyttårsfeiring og snart kommer våren og tar oss igjen.

Jula har vært rolig, men full av venner. Nyttårsfeiringen var vellykket og morsom.

Dessverre har jeg brukt opp all min gratis lagringsplass her på blogger og i stedet for å kjøpe mer lagringsplass tenkte jeg å kjøpe mitt eget domene og blogge derfra. vet du hvordan jeg får kjøpt et billig domene med uendelig med lagringplass? Si ifra :) Jeg kan gi middag eller alkohol mot tjenester.

Idag er siste dag i Bærum, imorgen går toget nordover. Mandag starter hverdagen igjen.

2 kommentarer:

  1. Jeg betaler 140,- i året for domene og 1,5GB lagringsplass hos lithiumhosting.com. Det fungerer bra til mitt bruk. Du kan jo ta en titt på det.

    SvarSlett
  2. Her på blogspot har jeg 1GB gratis og den har jeg brukt opp. Så jeg tror nok ikke 1,5GB vil hjelpe på så mye. Jeg får lete litt. Men takk for tips!

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?