onsdag 15. desember 2010

Joggedress, eller?

Tidligere eksamensperioder har jeg pleid å sitte hjemme og lese. Mest fordi det er få lesesalplasser på fakultetet mitt og skal man få plass, så må man være på skolen før 7 om morgenen. Så glad er jeg ikke i å stå opp, så da har jeg blitt sittende hjemme. Dette gjør at jeg ofte har endt opp i joggebukse og en gammel leir-t-skjorte. Men i år så har jeg jo min egen pult på kontoret og de aller fleste menneskene her har ikke eksamenstid, men helt vanlig jobbhverdag. Så da har jeg endt opp med å kle på meg ordentlig hver dag.

Min nye store strikkegenser i en magisk nyanse av rosa/rød/oransj blanding. Jeg har et brunt, tynt belte i livet for å ikke se ut som om jeg har på meg en sekk. Den er en størrelse for stor, men det gjør bare at jeg må brette den opp noen ekstra ganger på ermene og at den bedre dekker rumpa...


 Idag har jeg på en skjortekjole. Flere motebedrevitere mener at det bør være en skjortekjole i enhver garderobe. Det er i hvert fall en feminin versjon på kontortøy.


Kjolen min har et belte i livet. Jeg har knytt en pen sløyfe litt på siden og satt på en liten brosje for å gjøre antrekket litt mer spennende og glitrende...


Det går mye i kjoler for tiden. Det er på et vis nivået rett over joggebukse, i hvert fall komfortmessig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?