søndag 12. desember 2010

Nobelkonserten

Det fine med å sende konserter på TV er at man kan se på TV og lese til eksamen samtidig. Iår var det flere artister jeg ville høre på og på grunn av NRKs magiske nett-TV og direktesending fikk jeg med meg alt sammen :)

Høydepunkter:

- Anne Hathaway pratet veldig bra for seg
- Florence + The Machine var veldig flink live og jeg synes det var veldig fint at hun hadde harpe og masse korister. Harpe er et magisk instrument.
- Colbie Caillat er så herlig solfylt, selv midt på vinteren
- Sivert Høyem fikk fram det triste og mørke med årets fredspris
- og så var det Robyn, min magiske Robyn. Hun var veldig flink live. Jeg skulle ønske jeg fikk til å komme på konserten hennes i Oslo i mars. Kanskje jeg kan ha Robyn-kveld i Trondheim i stedet for?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?