fredag 24. september 2010

Fiskekakewrap

Denne ble jeg sånn passelig fornøyd med. Jeg tror den hadde vært bedre om jeg hadde hatt litt mindre potetsalat i, men så er jeg ikke så veldig glad i potetsalat heller, så det kan kanskje være det også. Men altså:


Til fyll hadde jeg tomat, løk, squash

Og potetsalat og fiskekake, da

Løk, squash og fiskekaker varmet jeg i stekepanna

Så danderte jeg tre fiskekaker med litt Dijonsennep på på en tortilla

Og så var det bare å laste på


Brett pent og spis

Jeg lagde to, men orket bare én. Så om du ikke er spesielt storspist så anbefaler jeg en halv tomat, en spiseskje potetsalat, 1/5 sqaush, en halv løk, tre fiskekaker og en tortilla. Tomaten som var kald gjorde det hele mye friskere, mens løk er mer billig fyll ;)

1 kommentar:

Har du noe på hjertet?