mandag 6. september 2010

Tur i skogen

I helga har jeg vært på TO turer! Nesten tre, faktisk. For først var vi på rekognoseringstur på torsdag og så var vi på selve turen fredag til lørdag og så dro jeg på enda en tur lørdag til søndag. Det har vært lekkert vær hele helga og jeg har fått være ute hele døgnet.

Jeg har sittet oppe rundt bålet og lekt Skotter og Vikinger i mørket, jeg har tatt bilder mens jeg kjørte og stoppet opp hver tredje meter for å ta bilde av et starr i myra, jeg har plukket blåbær og kantarell og ligget i lyngen og solt meg og lyttet til bekken som rislet og vinden som suste.


Jeg har fine bilder, jeg må bare være hjemme i mer enn en time av gangen. Noe som betyr at det nok ikke kommer bilder i morgen heller.... Men det er jo lov å håpe!

Og snart skal jeg starte med labarbeidet på masteroppgaven min også, så da kan det tenkes at jeg kan ta bilder der også.

PS: forresten, var på svømmetrening i Pirbadet idag og solnedgangen over fjorden var fantastisk. BAre upraktisk at det ikke er lommer i badedrakten min til å oppbevare kameraet i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?