torsdag 10. juni 2010

Cappuccino cocktail

Jeg har alltid vært fasinert av cocktailer (påvirket som jeg er av Sex and the City) akkurat som jegh ar vært av sko, bare at når det kommer til cocktailer så krever det en viss alder og så er det dyrt å spare på. Ikke bare er de dyre å kjøpe når man er ute, men om man ønsker å lage dem selv så trenger man mye forskjellig sprit og blandevann for å ha en morsom og spennende kveld.

Her er en drink jeg prøvde igår:

like deler vodka, Kahlua, fløte og 1 shot espresso (ca 0,2 dl sterk kaffe funker) (alt som 0,2 dl gir deg en litt stor drink) blandes (kaffen skal være varm). Pynt gjerne med sjokoladestrø :)

Men andre ord: SOMMERFERIE!

2 kommentarer:

  1. den der så faktisk ut som noe jeg kunne likt også :D og helt klart: sex og singelliv gir meg lyst på sko, coctails og lange jenteluncher!

    SvarSlett
  2. Den anbefales! Det er jo som en white russian bare med kaffe i, veldig god :)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?