søndag 20. juni 2010

Kameratrøbbel

Jeg hadde gledet meg til å komme tilbake til datamaskinen min og blogge litt, men kameraet mitt skylder på "kommunikasjonsfeil" og iPhoto finner det heller ikke. Så da blir det ingen bilder :(

Og nå som det er sommerferie blir det ikke mye tid foran datamaskinen... Men ja;

Jeg har klippet håret og tenkte å fundere litt på hvorfor jenter med langt hår har frisørskrekk. Jeg tror ikke de innser at det å få en frisør til å gjøre det du vil, krever litt trening. Og så virker det som om de mener at hår er noe som ikke vokser ut igjen... Jeg liker veldig godt å være hos frisøren og har hatt kort hår ganske lenge nå. Og så kjøpte jeg saltvannspulver! Det ser ut som talkumpulver i en saltbøsse og taes i tørt hår. Det er fra OSiS+ og heter Dust it. Ta det på og så rett på byen ;)

En liten lovprisning til champagnen. Jeg vet ikke om så mye som er bedre enn champagne. Jeg har ikke drukket ekte så mange ganger, men musserende vin gir luksusfølelse som ingen annen. Og det trenger ikke koste mye over 100-lappen for en flaske som ikke bare smaker brus. Anbefales om du trenger litt luksus!

Jeg har vært på fjellet (Upsete - eller nesten-Finse) med jentene og nytt solskinn og late dager. Jeg reiste tydeligvis akkurat i tide for i Trondheim hadde det vært kaldt. Men jeg er blitt solbrent på ryggen og brun i ansiktet :)

Og nå har jeg da også endelig flytta. Fikk nøklene fredag ettermiddag, gjorde rekognoseringsrunde, fant ut at de var utsolgt for seng i 200 x 120 på IKEA (de har bare én seng med de målene...). Lørdag var det opp kl 08.00 og igang. Rakk ett lass alene, ett med kjærestens bil (hans bil fikk plass til to bokhyller og madrassen, det gjør ikke Dolly), så et Dolly og et lass med Pias bil og så igjen to runder med Dolly (om enn ikke like stappa). Mye ting? Jeg? Men så fant jeg heldigvis ut at jeg har bod allikevel. Selv om SiT (studentsamskipnaden) mente jeg ikke hadde det... Så nå er jeg nok kanskje redda plassmessig allikevel.

Idag har begge flyttehjelpene sagt de skal komme tilbake og hjelpe meg med å vaske meg ut. Så imorgen blir det levering av nøkler på gamlehybelen. 

Superlangkjedeligutenbilder? Unnskyld

3 kommentarer:

  1. jeg liker ikke champagne, og jeg HAR frisørangst... jeg tror at i løpet av livet mitt har jeg vært fornøyd etter frisørbesøk sånn to av ti ganger. Men jeg liker deg da, og jeg liker blogginnleggene dine selv uten bilder! :D

    SvarSlett
  2. Som jeg skriver (?) så trenger man litt trening for å få det resultatet man vil ha. Og har man vanskelig hår tar det nok kanskje lenger tid. Men jeg fant raskt ut hvordan sveis jeg ikke ville ha og er alltid tydelig på at det kan i hvert fall ikke likne det minste smule på sånn, for da blir det fælt... ;)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?