lørdag 12. juni 2010

Ting

Jeg flytter om en uke, men skal være borte i fire dager, så jeg gjør unna så mye pakking som jeg får til nå. Det er ikke før du flytter at du innser hvor mye ting du har... Da jeg pakket klær igår telte jeg litt:

21 jakker
21 kjoler
15 skjørt
5 ullgensere (ikke medregnet ulltrøyer eller hverdagsgensere i ull)

At jeg hadde en del kjoler og skjørt var jeg klar over. Jeg har lenge foretrukket kjoler og skjørt over bukser og har prøvd å kjøpe mest mulig av sånt og minst mulig av bukser. Men hvordan jeg plutselig eide 21 jakker, det aner jeg ikke.

Det må sies at jeg har alle jakker jeg har kjøpt siden jeg gikk på ungdomsskolen og at sikkert 5 er vinterjakker. Og så har jeg 5 "pyntejakker", dvs små draktjakker av noe slag. Men det var fremdeles mange.

Jeg tror jeg kommer til å ende opp med en svart søppelsekk bare med kleshengere. Og så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg noe ala denne til høsten:

2 kommentarer:

  1. jeg tror ikke jeg skal telle over hvor mye klær jeg har :) og jeg hadde også trengt den hengedingsen der, men det er ikke plass på hybelen min :D akkurat nå leter jeg etter en smart løsning for å henge opp øredobber som er sånn man bare dytter gjennom hullet i øret, også henger de der, noen tips?

    SvarSlett
  2. Nå som jeg har flytta fulgte det med klesskap på hybelen og der er det faktisk mer plass til kleshengere enn i gamleklesskapet. Men det gjør bare at det er fult, ikke stappfult. Og jeg har heller ikke sjangs til å ha plass til et slikt stativ... :( Men en gang..!

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?