fredag 12. november 2010

Helg!

Ah, det er fredag, jeg har vært flink jente og vært på skolen og jobbet hele dagen og nå føler jeg at jeg virkelig kan ta meg litt helg. Fordi jeg har vært på skolen hele dagen, så har jeg strengt tatt ikke fått noe sollys (sola går opp kl 8 på vei til skolen og ned kl 4 på vei hjem), men det har jeg fått tidligere i uka.

Er ikke Studentersamfundet vakkert i sola? Dette er baksiden (det er derfor det ikke ser rundt ut) og det er der medlemsinngangen er. Imorgen er det Samfundsmøte. Det er diskusjonsmøter der man har innledere og diskusjoner. Dessuten er det der Samfundet bestemmer ting og alle som er medlemmer har stemmerett på Samfundsmøter.
 Studentersamfundet har 100årsjubileum nå i 2010 og på søndag skal jeg på konsert med Studentersamfundets Symfoniorchester i anledning jubileet. De har fått skrevet et stykke for anledningen, så det blir spennende!
 Se! Der er det røde, runde.
 Men det er ikke bare Samfundet som koser seg i sola, Trondheim klarer seg også bra. Og der oppe ved sola, der er Hovedbygget (det store bygget med to tårn på) og resten av Gløshaugen.

2 kommentarer:

  1. Det skjer mye spennende på Samfundet! Har du sett dokumentaren om Samfundet som NRK sendte i forbindelse med jubileet? http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/672607/ Anbefales!

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin :)Takk, for tipset!

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?