tirsdag 17. august 2010

Antrekk

Jeg må innrømme at jeg har tatt litt bilder av meg selv i sommer også. Sommeren er egentlig den eneste årstiden man kan gå i lekre sko og det er kun når jeg er på asfalt at jeg kan kle meg upraktisk og lekkert, så jeg nyter den lille tiden jeg får og prøver å bruke så mye av det jeg har som jeg kan. Puh, i hvert fall:

Enkel småblomstrete kjole fra H&M og romersandaler kjøpt for 6 år siden (jeg har vært nesten alene om å ha roversandaler fram til i år...)

Badedrakt (!) fra Prinsesse Tam Tam, skjørt fra Zara, nye (falske) Ray Ban solbriller, samme sandaler som over.

Samme antrekk som over, men nå også med knall oransje genser fra Fransa og en svært svarmerende 50-talls hårsveis

Denne kjolen eier jeg dessverre ikke, for den satt ikke helt, men jeg synes snittet som er ganske rett opp og ned var nydelig. Den lille antydningen til blondekant i utrigningen og hvordan snittet fortsetter fra toppen til skjørtet var lekker. Hadde den bare sittet litt tettere i ryggen hadde jeg ikke tvilt... Noen ganger ønsker jeg at jeg var mer trollmann med symaskinen min.

Jeg skal innrømme at dette ikke er meg. Dessuten er jeg litt flau, for jeg spurte henne ikke om jeg kunne ta bilde av henne. Men jeg fulgte etter henne og kjæresten gjennom mye av IKEA på Slependen og jeg er som nr. 1 imponert over det lekre blondeskjørtet og den flortynne skjorten (som er supermoderne akkurat nå), men også nr. 2 hvordan hun klarte å sette seg ned og prøve sofaer når det bare var akkurat at rompa hennes ikke stakk ut. Så modig er ikke jeg.

Dette er heller ikke meg :) Sara var på besøk hos meg på søndag og da ble det photo shoot på terrassen før vi dro for å beseire Sandvika.

Hatt fra Borsalino (produsert på 60-tallet), topp fra Zara, skjørt fra Zara (det krøller seg innmari lett), Burberryveske, klokke fra Tissot (helt ny!) og sko kjøpt i Singapore. Innimellom skulle jeg ønske det ikke regnet så mye i Trondheim og at jeg ikke var så praktisk av meg, for da hadde jeg gått kledd mer som dette her til vanlig.

2 kommentarer:

  1. Ingeborg! Jeg er sjokkert! tenk å stalke fremmede mennesker på den måten bare fordi rumpen nesten vises! :-P

    SvarSlett
  2. Vel, jeg stalket henne ikke synes jeg, det var hun som gikk rett foran meg av seg selv og når du følger strømmen på IKEA så er det bare sånn det blir... ;)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?