tirsdag 20. april 2010

Bytte bolig


Jeg synes at noe av det skumleste man kan gjøre er å bytte bolig. Det å finne en bolig man har lyst på er greit i seg selv, men det å finne ut av når man skal si opp der man bor nå og om det må gjøre før eller etter man har fått bekreftelse på at man får den boligen man vil ha, på det tidspunktet man vil ha den, det er skummelt.

Jeg har hatt lyst til å flytte nærmere byen og håpet at det hele skulle gå som på skinner, men når noen skal flytte inn der du bor nå og du har fått en innflyttingsdato som gikk på tvers med alle sommerferieplanene dine og du ikke aner hvor du skal gjøre av ale tingene dine, da er det ikke rart man er litt bekymra.

Nå blir sommerferieplanene flyttet litt rundt på og så blir det en ekstra tur nordover for å flytte, før jeg kommer til å betale blodpenger for en hybel jeg ikke skal bo på i to måneder... Hvorfor ba jeg ikke om innflytting i august? Aner ikke. Men snart slutter jeg på skolen og kommer ikke til å ha noe med Studentsamskipnaden å gjøre lenger, så da vil alle mine erfaringer være til ingen nytte...

Unnskyld for at jeg er så sytete. Jeg trenger kosemat og å faktisk få gjort noe fornuftig idag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?