lørdag 6. mars 2010

Høst/ vinter 2010

Jeg sitter og ser på showene for høst/ vinter 2010 og der er mye spenndende der ute! Jeg sier bare Lanvin, Balmain og Nina Ricci. Det er spennede og definerte skuldre, mye definert liv eventuelt kortkortkort (om det er kjoler, skjørt eller kortbukser).

Jeg trenger fremdeles noen sånne lekre smale belter i friske farger til å definere livet med, men de er vanskelige å finne. Dessuten lever jeg et fattig liv uten noen ordentlige hvite skjorter. Det er fremdeles mye struktur i de hvite skjortene og man kan velge mellom alt mellom 1700-tallet og 60-tallet. Det er frysner og rusjer eller søte krager og oppknepping.

Ellers er det flere fargeleire, neonfarger og sterke mønster, helst kombinert med lårkort er stort og sommerlig, men ellers er også duse og søte farger på vei inn. Det er mye gjennomsiktig og lagvis. Det er florlett og i rosa, hvitt og krem. Jeg ønsker meg en minikjole med mye farge/ mønster på til sommeren.

Smokingjakkene har ikke forsvunnet og er det noe man kan kaste utenpå alt fra olabukser til gallakjoler, så er det en smokingjakke. Men det er vanskelig å finne den perfekte jakka. Si ifra om dere kjenner til noe bra sted å få tak i dem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?