fredag 26. mars 2010

Påsketur

For meg er påska vinter og fjell og ski, egentlig. Men jeg har også vært på speiderlederkurs sør i Tyskland to påsker og jeg må si at det er veldig deilig med tørr asfalt, grønt gress og småsko i påska også... Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker best og vingler alltid mye når det kommer til program for påska. Men iår satte kjæresten foten ned og sa at nå skulle vi på fjellet. Han synes det var rett og rimelig siden jeg var i Skottland sist påske og var borte hele jula :)

Så da blir det fem dager i Sylane her oppe i Trøndelag. Jeg var i Sylane for noen uker siden og da så det slik ut:


Takk til Tore H. Sæstad som tok bildet.

Det skal bli deilig å være ute mange dager på rad. Og når vi kommer tilbake har jeg ingen planer, bare avslapning (og kanskje litt skolearbeid). Og så håper jeg at snøen snart forsvinner nok til at jeg kan hente bilen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?