onsdag 10. mars 2010

Internetthandel

Jeg kjøper ikke så mye på nett, i hvert fall ikke klær. Jeg liker å prøve klær fordi jeg liker å vite hvordan de passer før jeg eier dem. Jeg tror det kommer av at jeg er litt for kort og litt for rundt til at ting alltid passer. Dessuten vet alle at Det Store Internettet egentlig er stort og farlig.

Men det er vanskelig å være konsekvent. For i tillegg til å kjøpe bøker og CDer så kjøper jeg også t-skjorter. T-skjorter koster ikke så mye penger, så du taper ikke så mye om alt går galt og det er så innmari mange kule t-skjorter der ute som er umulig å få tak i andre steder. Fine kjoler og lekre sko finnes på en måte i byen.

Jeg hadde en makeover på klesskapet mitt i vinter og 30 gensere og t-skjorter/ topper gikk ut uten at det ble veldig mye bedre plass i skapet. Men i prosessen prøvde jeg ALLE klærne mine og da innså jeg at omtrent en tredel av alle topper jeg har er kjøpt på internett... Og de aller fleste er kjøpt på www.threadless.com.



Dette er den siste jeg har sett. Jeg synes den er genial fordi den gjør både musikknerden i meg og biologinerden i meg, glad. Alle designene er laget av tusenvis av forskjellige folk som sender inn bilder til sida. Inni alle t-skjortene står tittelen på t-skjorta og hvem som har laget den. Jeg har alt fra en ridder på en lekeplasshest til et nesehorn på tredemølle som vil bli vakker som en enhjørning. Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?