tirsdag 12. oktober 2010

Australia

Jeg har en venninne som reiste til Australia idag for å være der nede i et halv år og bare reise og kose seg. Hun skal også innom New Zealand på veien og jeg kjenner at det rykker litt i hjerterøttene. På denne tiden i fjor gikk jeg og gledet meg til å reise til New Zealand og Australia selv og etter å ha vært der så vet jeg at jeg må tilbake. Spesielt på New Zealand. Jeg kunne bodd på NZ, det er så magisk der.

Så mens det blir gråere og mørkere her oppe i nord så skal jeg tenke på alt det herlige lyset der langt sør.

Dette er noen av bildene mine fra Australia og New Zealand. En blomstrende soldugg.


Marit og en strarr på ridetur.


Utsikten over New Zealandske fjell


Lav ;)


En soldugg i en grøftekant.


En orkidé på kanten av en moseskog


Fyrverkeriformet mose


Knæsjoransj sopp i regnskog i Australia


Bille


Maur


Koralløy i Great Barrier Reef

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?