torsdag 11. november 2010

H. splendens

Hylocomium splendens eller etasjemose som den heter på norsk er det som vil være sentrum av mitt liv de neste 1,5 årene.


Det er denne jeg skal skrive masteroppgave om og idag skal jeg presentere prosjektet mitt for alle i Evolusjon, Økologi og Etologi gruppa ved Institutt for Biologi. Meningen med presentasjonen er å informere de andre om hva masterstudenter holder på med, men også å få tilbakemeldinger på metoder og annet praktisk, før man er ferdig. Dette for å få innspill fra folk innen ulike grener av biologien så masteroppgaven blir enda bedre.

Presentasjonen skal være på 15-20 minutter og jeg har gruet meg en stund allerede. Begge veilederne mine vil være i salen, så de kan støtte meg om jeg får vanskelige spørsmål, men jeg står fremdeles der helt alene på gulvet...

Om 15 minutter skal jeg presentere mitt helt egne forskningsprosjekt. Kryss fingrene!

PS: bildet er dessverre hentet fra internettet fordi jeg ikke klarte å legge ut det fantastiske bildet til veilederen min. Men det kommer nok senere.

2 kommentarer:

  1. jeg syns det er så fantastisk fasinerende at du er biolog :D eneste jeg kjenner, du er unik! jeg skal ringe deg ang nyttårsaften!

    SvarSlett
  2. Det er ikke dårlig at du bare kjenner én biolog ;) Du vet, det er mange flere her oppe hvor jeg er :P Kanskje du vil komme på besøk og treffe noen flere? Eller foretrekker du at jeg er unik?

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?